nedelja, 4. januar 2009

FUNfunFUNfunFUN. :)

Yeah, učeraj je bilo tako kul.^^ okol 8ih zvečer sem šla iz Stana peš na Mirno. Tist gozd je še zmeraj scary no matter what! Še dobro da sem se vmes po telefonu pogovarjala z Tilnom, čeprav mi ni bil u pomoč z idejami kako bi bilo kul, če bi tukaj okoli strašili kakšni freaki kot so u wrong turn 2. Hvala useeno.:D Najprej smo šli itak h carmen na pičiče pa u Forzo na fuzbal. (H) Potem pa. Buhuhu. Yeaaaah Hiša groze. dMejn blo res. Sploh pa ko sem jaz stala na vrhu stopnic, v spodnjem nadstropju pa so se zaslišali koraki. o.O moj scream: OMG policaji! hahah kakšna akcija, hitro sem se zaprla v prvo sobo, ki je bila včasih namenjena garderobi, se naslonila na vrata in zadrževala smeh, ki je iz mojih ust silil zaradi prevelike doze adrenalina. Zanimivo je bilo to, ko so koraki prišli v zgornje nadstropje in sem prepoznala glas Danijela. Damn, dobro me je. =) Največji smehi so pa bili ko je Davor z puhom sakal čez robnike xD Luči bližnjih hiš so se prižigale in radovedni Mirnčani so skozi okno opazovali prizor in se najverjetneje spraševali iz katere ustanove smo pa mi pobegnili. Mi pa smo stali na sredi ceste in umiral od smeha. No na koncu smo šli še malo v LT, kjer sem po dolgem času videla Ivota pa Janija. :)
Po tem me je pa Pikl z avtočkom peljal domov. En tak special talk sva imela. ^^
Izmučena sem padla v posteljo in je nisem zapustila do desete ure današnjega dne.
res je blo kul.

Davor iLy. remember that.! <3



×Hang in there. =)

1 komentar:

  1. Huhu :]

    Pa peucu smo pod oknom pel! xD

    Yeeah.

    Ly. <3<3<3<3 (stirje! ^_^)

    OdgovoriIzbriši