sobota, 3. januar 2009

Don't judge!

Ni zanimivo, kako obsojamo ljudi po videzu ali še huje, po govoricah? Priznajmo si, usi smo taki. Če opišem svoj primer. Ko smo šli v 4. razredu v šolo v naravi, so bili tam tudi učenci iz Velikega Gabra. Spomnim se kako smo se cel teden kregali, no ja učasih tudi stepli. Zakaj se nismo marali? Kar tako. Še posebaj se spomnim Anje. Danes mi je smešno kako smo se sovražile. Pa se sploh nisva poznale. Pa imamo sploh to pravico? Sovražiti nekoga, ki ga sploh ne poznamo. Sovražiti nekoga samo za to ker je? Čez leta sem se ponovno srečala z Anjo. In hudo mi je ko pomislim, kaj vse sem zamudila zaradi otročarij. Nisem rabila 1 teden da sem ugotovila da je res carka, to sem ugotovila v prvih minutah najinega pogovora. Zakon je tudi zato ker bere moj blog. ;)
Torej, naredimo si svet lepši in ne obsojajmo ljudi ki jih ne poznamo. we all deserve a chance!
Ančč iLy. <33


Hang in There.! :]

Ni komentarjev:

Objavite komentar