torek, 7. april 2009

you might wanna scream.

beden dan...
pomlad pa to.
alergija me bo uničla.
nasplošno sem tečna takozelovelik da grem sama seb na živce.
mravle so mi okupirale sobo.
sončna očala sm zlomila.
hočm poslušat en dobr komad pa nobenga ne najdem
sami stokratpreposlušani.
na tv-ju nč pametnga.
računalnik je kreten
kr neki počas dela.
asmmuslučajnodovolila?
pomladna utrujenost. naj mu bo.
vn ne grem k pol ponoč ne morm dihat.
mravla me gleda.
slabo mi je od kosila.
Karin se uči.
men je pa dougčs.
spet ta mravla. -.-'
sm omenila da mi je doug čas?
Ta post je kr neki.

...

-.-'

safr.


ko mam preveč časa mi morjo ljudje pozirat.

Hang in there...


1 komentar:

  1. ubistvu sploh ni beden. Kar si napisala se men dogaja kar naprej, no razn alergije. Drgač pa sj si boš kej najdla za delat...

    OdgovoriIzbriši