sreda, 15. april 2009

feeling this?

pogledam čez okno. še zmer pomlad. Ja pa kdaj bo poletje? Jst bi mela +25°C... Menjam za šolo. Šola saks. Ne da se mi ustajat ob 5ih. -.-' kera budala se je spomnla da se mora na centru pouk 1o čez 7 začet. Tega bi za en teden povabila h seb da bi vidu da ni zabavno.

pr angleščini je zmeraj bol zabavno. usakič z večjim užitkom ne delam nič, se obračam okol, klepetam in nasplošno živciram profesorico, ki ji gredo lasje pokonc samo da me zagleda. za povrh se pri glasnemu branju vse večkrat poslužujemo ruske angleščine. haw fan. :)

najbol sem se nasmejala ko me je kot vedno na začetku ure nadirala. Pogovor je šel nekako tako:

prof: ... lahko bi se usaj normalno obnašala.
jz: hey, nobody's perfect!
prof: seveda ne. samo nekateri se usaj približamo prfekciji.

...

jz: profesorca, zvočnike ste na glavo obrnil.
... tolk o perfekciji.

Sweet sixteen pto. :) hvala usem ki ste mi ta rojstni dan naredil še posebaj lepega.
love you guys. <3

Tjaša in Klavdija.^^ i had so much fun. <3

Hang in there!

Ni komentarjev:

Objavite komentar