ponedeljek, 2. februar 2009

Let it snow!


dobre volje. zakaj? zato. a zakaj zato? xD
  1. u šoli je zdej čist supr, ker imam sošolca Jakata.^^ naše debate u oazi ownajo use skup. (can't wait projektni tedn. podnev na bordu ponoč na ... cenzuri. xD )
  2. zuni je sneeg. Ia čudna sm o.O rada mam sneg. obožujem ga, ljubim ga, ne predstavljam si življenja brez njega. požri se ^^
  3. danes smo imel zgo in lum, to je 2 ure z Čurkovo. Edina dva predmeta k sta mi kul. o.O call me a freak, ampak dejansko me zanima use to.
  4. Jutr nam odpade biologija (7 ur)
  5. ne pišemo kemije 8D
  6. pr informatiki je spet dogajalu. Še dobr da "Jaka" (xD) Karin pa jst čist skup sedimo in pol se cele 2 ure sam režimo.
  7. na vlaku je spet dogajalu. Na sedežih za 8 nas je sedelo 12. xD sej ne da smo bli nametani en čez druzga.^^ in sej ne da so mene spet čist popisal (ubistvu me je sam Jan) in se je mt odločila da mi bo hlače sežgala. :( NE DAM! k zdei so pa čist dSex.<3>
  8. zvedla sem neki kar se mi je še ceu dan smejalu. Ahhh optimisti ^^
  9. kmal bo petek 13! DObre stvari: petek 13 x), petek, zadnji dan pred počitnicam, T1b ma prost dan --> koma xD
  10. ON ON ON ON ON in še enkrat ON! <3>




hang in there. =**

3 komentarji: