petek, 30. januar 2009

ker je edini tega zmožen.

Zanimivo, kako me je nekdo zmožen iz high level dobrega počutja v sekundi zabit na low. spet se to dogaja. Pa zakaj men? zakaj?! Life ie biu tko lep dokler njega ni blo v njem. Nisem se sekirala ko me ni pogledal, ni me bolelo ko sem ga videla v objemu z drugo, ni znal narediti točno tistega točno takrat ko sem to hotela. In po tem je prišel. vsi me sprašujejo, kaj sploh vidm na njemu. Kaj vidm? nč ne vidm. Prvi tip k sm se vanga zaljubila zarad njega ne zarad njegovga izgleda oz. stila. Res mi je useen če bi ga vidla u trenirki. Dol bi mi viselu če bi se min naslikau u kombenizionu. Ker ga mam rada zarad njega. zakaj? ker je edini. edini ki dejansko ve, kako mora z mano delat. Mogoč mu je tak način prirojen, al me je pa zlo dobr prebrau. In edini je zmožen spravt me na kolena. Kadar koli in kjerkoli.

ker je edini. <3 in z dejstvom da ne bo nikol sam moj sem se predkratkim sprijaznla. Sam smo spet na starih tirih...

so go and live your life. But i miss you more then i did yesterday.

in pol si pojem:


Now come one come all to this tragic affair
Wipe off that makeup- what's in is dispair
So throw on that black dress
Mix in with the lot
You might wake up and notice
You're something you're not

If you look in the mirror and don't like what you see
You can find out firsthand what it's like to be me
So gather 'round piggies and kiss this goodbye
I'd encourage your smile, I'll expect you won't cry

Save me!
Get me the hell out of here
Save me!
Too young to die and my dear
You can't!
If you can hear me just walk away and take me!




Hang in there. =*

Ni komentarjev:

Objavite komentar