nedelja, 18. januar 2009

the perfect one

Denis reku da bom našla taprauga tipa zase.
ubistvu sem ga že...

On je popoun. moj je in samo moj. (in res mi je useen če je filmski lik

Edward Cullen

zame bi bil popoln iz več razlogov.

1. nikol si nebi mogla nagledat njegove lepote
2. zmer bi me grizu oz. vampirčku. =$ [kar mi je 100.x bol sexy kot kar koli drgega]
3. največja želja bi mu bla da bi me ubil. :)
4. z mano bi skakal po drevesih
5. če bi me ugriznu kkšn evil vampir bi mi sčistu kri
6. ob njegovem nasmehu bi se stopila
7. če bi mi bilo kdaj vroče bi me shladil z njegovimi ice cold dlanmi
8. dokončno bi me povampirčku in pol bi bla še jst vampirka in živela bi happily ever after.




he makes perfection.! <3

4 komentarji:

  1. ej ej.. sm kaj pa če bi ti blo hladno? xD. on te neb mogu pogret. hehe xD. tut on ma pomanklivosti... nč July, bulšga iščemo xD.=P.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauuu. Čistt sexastuu. Hh.. Kumi čakam, da bosta skupi.. Uii. Hh. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ne Denis, on je prfekten! =D
    ker zeblu me pa tko al pa tko neb nikol ob njemu k je tko damn hawt. <3

    Amelca, si vablena na poroko. ^^ sam do Forks morš pridt. =P

    OdgovoriIzbriši