petek, 27. februar 2009

Projektni teden v Planici

preživela :)
kljub dejstvu da so me za dva dneva postavl na smučke lahko rečem da smo se mel supr.
in presrečna sem bla ko je razrednik izgovoril magične besede:
-"četrtek pa petek bosta z Janom lahko bordala."
wooohooooo! dBest.
in zdej sm čist važna.
zakaj?
ker sm se naučila bordat tako da se temu res lahko reče bordanje
+ znam trisiksti xD (H)
+ znam olija. (no ja. x) bomo izpopolnil še mal xD )

vse pohvale in zahvale vodiču. T1b že ve zakaj
ker mi smo itak iz doline ><

...

kreten je biu...

...

najbolši so bli večeri. Z Janom pa Kari na čaju. mmm smo se kr zasedel tm na ležalnikih.^^
le zakaj nekj?
ker je biu tm Simon. <3

aja kdo je Simon.^^
Simon drugač ni Simon. kako mu je ime ne vem. x)
bli smo skupej v istem domu.
Border kaj pa druzga.

Lep.
Lepa rit.

...

Hud.
Še hujša rit.

...

mm njam njam

...

čokolado mi je dau (H)

...

čez okno je z solzami v očeh gledal naš avtobus ko smo se odpeljal proti domu
(okej no, to z solzami res pretiravam. sam se pa kul sliš x) )

...

Jan mu je povedal da gremo prej še u Kranjsko Goro.
Kaj se zgodi?
pride še Simon. Čeprou je reku da ne bo ker majo prepoved al kaj.

...

Simon me ljubi x)

...

Get it?

pa še bad boy je x)
(on bi obdavču bonton ^^)


lalala.
i was spinning free, with the little sweet and simple numbing me. what a dizzy dance!
sinking into sweet uncertainty.

pač ja. dolg post vem. kaj sm hotla povedat......

ma hudo je blo. <3
še enkrat bi šla!

Ni komentarjev:

Objavite komentar