četrtek, 5. februar 2009

how i wish...

hja. Danes je spet ena debata padla. Z Kari z komu pa ^^ in mi je spet pršla tista naughty misel. Da bi povedala nekomu nekaj. Kr tko. Direkt u obraz. Face the fact. i love you! So what are you going to do?
Zakaj tko razmišlam?
Predstavli si...
Zaljubljen si v človeka. In ne ni to una prvošolska ljubezen. To je taka ljubezen ki traja več let. In predstavli si še to. Ta oseba tega ne ve. In tud ti niti slučajno ne veš kaj čut ker ti skos neke mešane signale pošila. Mislm... SPOMN SE. sm ti kul al ti nism?! Pa pol pr tem ostan. >< ne pa da mi polepšaš dan s tem k se do mene obnašaš tko, da bi te kr ne vem kaj. kr bi te... pa sej veš kaj =) potem mi pa naslednga takoj pobarvaš z sivo ker me tut pozdravt ne morš.
In ja rada bi to nrdila. Rada bi stopila pred tebe in ti povedala use kar mam u mislih, use kar čutm. Ker konec koncev, lajf je relativno kratek. In kaj če po tem ko sm te nazadnje vidla, ne vidm nikol več? Sej vem da je za tak scenarij možnosti 1: 100000000. Ampak še zmer se to lahko naredi.
in pol mi na misel pride pesem od Figh Star k pravi:

Sorry I never told you, that I love you
and I'm never gonna see you again.!


And i say : lalalala it breaks my heart.

www.SlikoMat.com

3 komentarji:

  1. Uem kako je. =/
    & Ja predstavljaj si, da mu pol poveš in ga vprašaš kaj si o tem misli on pa reče, da ne ve in da ti on ne more bit všeč.
    Tipi so itak neumni. Heh..

    OdgovoriIzbriši
  2. men se dogaja podono zato te čist razumem.

    OdgovoriIzbriši