torek, 6. januar 2009

tri pikce

ma naj gre use nekam nekam. Ker če ne bo to use skupaj po hitrem postopku nekam šlo... se mi bo zmešalo. Pa čeprav sem že preveč nora. Spet se borim z tistim občutkom. Tist občutek, ko imaš osebo rad, vendar se ti na nek način upira. Življenja brez te osebe si seveda ne moreš predstavljati. Pa še vedno... Nekaj ni uredu. Naj gre nekam.
Neka druga oseba mi je polepšala dan. Zanimivo, kako imajo nekateri na nas močan upliv. Dobesedno me je samo pogledal in se nasmehnil tako, kot zna to le on. It's a beautiful day. Lalalalala. =*
Šola je brez veze. Celo pot od Kandije do ŠC sem nadirala folk okol sebe zakaj moram jaz hodt u šolo? Zakaj? katera budala se je to spomnila?! Sploh pa zdaj ko je tako mrzlo in če potem za povrh še izgubiš bunkico na pirsku ves čas pa imaš v glavi da jutri pišeš fiziko pa čeprav smo zvili da ne za oceno, je dan še toliko lepši.
Ampak lajf je baje lep.
Nekje sem to slišala samo ne vrjamem da je to res.
Pliz, kdaj je biu lajf še lep??
če bi na smrtni postelji naredila spisek minusev in plusev svojega živlenja sem prepričana da bi mi za minuse hitro zmanjkalo prostora. Lajf je safr. o ja, to pa.

***

v naslednjem momentu mi spet dogaja. ohh živlenje je lepo. Zakaj? omg pisal mi je na msn-u!
wooooooooow. *suprised*

***

malo kasneje se mi use podre ker se noče več pogovarjati z mano. Na sredi pogovora me undercover odjebe.
hvala.

spat grem.

jutri upam da osebo x čim manjkrat vidim, da mi oseba y spet nakloni tist dSex pogled...
pa še ena skrivna želja.
ne smem povedat. *.*

Hang in there.! :]



p.s. Kari rekla da sem pokvarjena. =) [to je res, samo ne smem povedat zakaj. uuuu naughty xD

p.p.s. Denis me je ponovno spomnil da sem čudna. xD [ se strinjam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar