sreda, 14. januar 2009

& the reason is you

par razlogov zakaj sm bla danes slabe volje:
  1. zeblu me je xD
  2. koleno me boli od borda. =(
  3. trebuh me bolu
  4. dokončno sem prepričana da z osebami z določenim imenom nimam sreče. Tko da se bom zdej tako imenovanih osebkov poskušala izogibat v kar se da širokem krogu.
  5. še ena oseba mi trga ne para živce.
  6. mt je bla na govorilnih urah, kjer je zvedla da sm kurba. okej ne.

pa še neki razlogov zakaj mi je na trenutke dogajalu:
  1. Lejko me že navse zgodi zjutri povampirčkau. <3
  2. pol pa še Kari. ^^
  3. inf popravla. =))
  4. francoščina + angleščina odpadla
  5. S N E G ! ! !
  6. jutr se spet z Lejkotom sexamo pr športni :]
čustveno prenabit dan xD sam na konc če potegnem črto: povprečen.+

Hang in there.<3

4 komentarji:

  1. sam da je biu pouprečen dan pa prec ok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Važn, da si informatiko popraula. =D

    OdgovoriIzbriši
  3. Domn: prou maš xD

    Alenka: razrednik govoru mt kko se z tipi hkm. z TIPI "mečkam" po šoli. aha okej. >< k bi se res. xD

    Amelca: kaii ne bom če ste p z Lejkotom tok pesti držalee. <3 =**

    OdgovoriIzbriši