ponedeljek, 12. januar 2009

Šola je kr neki. dejansko.

Ne grem več u šolo. Se mi še kdo pridruži?
Danes sem popravlala inf.
po kakšni logiki so ocene: 1 3 4 na koncu konference nms? o.O
ok, whatever.
pridem usa optimistična pred tablo prvo uprašanje: narobe, drugo: neki mencala sam na koncu narobe, tretje: na pol prav.
se vidmo u 2. konferenci.
><
naibol hecne so ble Amelca p Leiko k prbije prof.: pa kaj ji naj dam na lepe oči 2 al kaj?
pa one 2: ja pa k ne vidte kko ma lepe? x)
lool.='D
sam smo pol prepričal, woohoo. do srede čas da se na piflam to informatko ><
jupiijaa. xD
z Kari en tak evil plan naredile. HuHuHuHu. Škoda k je uno sej veš kateru an Kariii? xD

Paaa brcnla bom samo sebe resno. Ker to pa nikamor ne prideš. Sj sem prasica vem. Se zavedam tega. Pa kaj naj? Kdo pa ni.

Posebne zahvale gredo Janu ki me je danes zakopal u sneg u Mirni Peči. Hvala.
Dobesedno sem bla bol bela kot črna xD hahah. Sej blo lušnu po svoje. =)
Če zbolim mi boš kuhal čaj ceu tedn, boš vidu x)


[Hang in there.! =**

Ni komentarjev:

Objavite komentar